Samsung Electronics planuieste o patrundere mai puternica pe pietele emergente pentru a putea face fata crizei economice mondiale si surplusului de televizoare LCD si cu plasma care va duce la o scadere masiva a preturilor, noteaza Financial Times. Compania sud-coreeana, liderul mondial la televizoare cu ecran plat, planuieste campanii agresive in tari ca Rusia, Brazilia, India, Africa de Sud, Vietnam si Romania, unde va dori sa se extinda in orasele mici si mijlocii.
Park Jong-woo, oficial al Samsung, a avertizat ca preturile la televizoarele cu ecran plat vor scadea cu 30% din cauza surplusului existent pe piata. "In a doua jumatate a anului situatia economica nu arata prea bine. Pentru a face fata ar trebui sa patrundem mai puternic pe pietele emergente, mai degraba decat sa avansam in statele dezvoltate", a declarat Park Jong-woo pentru FT.
Park isi pune mari sperante in vanzarile din tarile in curs de dezvoltare, unde doar 20% de case au aparate TV cu ecran plat. Samsung planuieste sa lanseze produse al caror design, pret si marime vor fi facute special pentru zonele unde vor fi vandute. De asemenea, Samsung a mai declarat ca va simplifica functiile TV pentru ca aparatele digitale complexe sa poata fi folosite mai usor si de catre toata lumea, scrie FT. Samsung Electronics planuieste o patrundere mai puternica pe pietele emergente pentru a putea face fata crizei economice mondiale si surplusului de televizoare LCD si cu plasma care va duce la o scadere masiva a preturilor, noteaza Financial Times. Compania sud-coreeana, liderul mondial la televizoare cu ecran plat, planuieste campanii agresive in tari ca Rusia, Brazilia, India, Africa de Sud, Vietnam si Romania, unde va dori sa se extinda in orasele mici si mijlocii.
Park Jong-woo, oficial al Samsung, a avertizat ca preturile la televizoarele cu ecran plat vor scadea cu 30% din c