Brava TV se va lansa oficial în septembrie-octombrie, investiţia ridicându-se la aproximativ patru milioane de euro. Până se va lansa oficial, singura televiziune cu profil gastronomic din România, Brava TV, emite "la liber" şi nu percepe taxe de retransmitere a programelor, anunţă Mediafax. Licenţa, deţinută de societatea Bilancia Exim SRL, a fost obţinută la sfârşitul anului trecut de la Consiliul Naţional al Audiovizualului. Postul va fi pregătit să emită în septembrie - octombrie, dar este deja disponibil abonaţilor platformei DTH şi Max TV, însă nu şi abonaţilor RCS&RDS şi UPC. Reprezentanţii Brava TV spun însă că, până la sfârşitul anului, o să fie prezenţi pe toate reţelele de cablu. Postul va fi recepţionat în toată Europa
Brava TV a pornit la drum cu o investiţie de aproximativ patru milioane de euro, care a acoperit consturile pentru trei studiouri, cinci platouri de filmare şi salariile a 48 de oameni. În curând, programele televiziunii vor fi subtitrate în limba engleză, pentru ca telespactatorii din Europa care vor recepţiona postul să înţeleagă ceea ce li se spune.
Totodată, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vânzarea de spaţiu publicitar cu regia Cable Direct. "Suntem foarte încântaţi de această colaborare cu Brava şi de faptul că prin apariţia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro în peisajul media din România, atât producătorii cât şi consumatorii vor beneficia de programe de calitate", a declarat pentru Mediafax Florin Vişenescu, Co Managing Director la Cable Direct. Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare şi civilizaţiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins între 18 şi 65 de ani, cu preponderenţă feminin. În grila postului se regăsesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucătăriilor tradiţionale şi internaţionale, documentare şi programe educa