Afacerea dumneavoastra a pus in aplicare un program de marketing agresiv si multitactic? Sunt sanse sa stiti de ce are nevoie compania dumneavoastra, dar zilnic va veti spune minciuni pentru a evita marketing-ul. “Nu-i destul timp” sau “Marketing-ul costa prea mult” sunt doua dintre ele, scrie entrepreneur.com.
Doua motive ale esecului in afacere sunt lipsa programelor de marketing si sume insuficiente pentru capitalul firmei, iar minciunile pe care veti incerca sa vi le spuneti nu vor face decat sa agraveze mai mult situatia.
E timpul sa va schimbati punctul de vedere negativ si sa ajungeti la un success real prin alungarea acestor conceptii gresite despre marketing:
”Nu este destul timp pentru marketing”. Aceasta este cea mai comuna si tulburatoare minciuna. Este posibil sa fi auzit de un antreprenor ocupat “laudandu-se” ca nu are ce sa vanda. Intr-adevar, desi multe afaceri poate au gasit o cale spre succes, ele nu au nicio modalitate de a controla fluxul de venituri, care se poate opri in orice moment. Iar daca nu depune niciun efort pentru a pozitiona afacerea fata de competitorii sai cu beneficii si oferte, el va trebui sa combata ofertele competitorilor cu reduceri de preturi.
Fostii proprietari ai unor afaceri de succes si-au inchis usile in fiecare an deoarece ei nu au fost activi pe piata. Ei au asteptat pana ce afacerea s-a “ofilit”, iar apoi au incercat frenetic sa mascheze anii in care nu au facut niciun efort in marketing, pierzand chiar mai multi bani in acest proces. Este esential sa va programati timpul pentru a planifica si executa marketing-ul, asa cum ati face cu alte sarcini, deoarece un marketing activ si consistent este cea mai buna cale pentru a creste consistent afacerea dumneavoastra.
”Bugetul meu este prea mic”. Indiferent de bugetul sau de tipul de business, mereu exista o modalitate de a atinge tinta de audien