Jumatate din soselele programate de guvern sa fie construite prin concesiune sunt in intarziere. Strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere pana in 2013, adoptata de guvern anul trecut, anunta finalizarea in sapte ani a cel putin 578 de kilometri de autostrada si a peste 500 de kilometri de drumuri expres, construite in regim de concesiune. Adica un parteneriat intre stat si constructori. Realitatea din teren contrazice asteptarile din birou: in 2013 ar putea fi gata mai putin de jumatate din drumurile planificate de guvernul actual.
Motivul: intarzierea marilor proiecte, cum ar fi autostrada Targu-Mures - Iasi (307 km). „Daca o terminam in 2014- 2015 e chiar OK“, ne-a declarat Stefan Szobotka, directorul de comunicare al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). Cu termen de finalizare in 2013, autostrada care va lega Ardealul de Moldova se afla abia la stadiul de studiu de prefezabilitate.
Integral in EvZ. Jumatate din soselele programate de guvern sa fie construite prin concesiune sunt in intarziere. Strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere pana in 2013, adoptata de guvern anul trecut, anunta finalizarea in sapte ani a cel putin 578 de kilometri de autostrada si a peste 500 de kilometri de drumuri expres, construite in regim de concesiune. Adica un parteneriat intre stat si constructori. Realitatea din teren contrazice asteptarile din birou: in 2013 ar putea fi gata mai putin de jumatate din drumurile planificate de guvernul actual.
Motivul: intarzierea marilor proiecte, cum ar fi autostrada Targu-Mures - Iasi (307 km). „Daca o terminam in 2014- 2015 e chiar OK“, ne-a declarat Stefan Szobotka, directorul de comunicare al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). Cu termen de finalizare in 2013, autostrada care va lega Ardealul de Moldova se afla