HIBA. Expertii Renault recunosc faptul ca airbagurile Logan pot genera, uneori, mari probleme Dezvaluiri. Cancan a relatat, recent, despre un conflict izbucnit intre Renault-Dacia si un avocat bucurestean caruia airbagurile nu i-au sarit intr-un accident destul de grav cu Logan, scandalul scotand la iveala lucruri neasteptate
Bogdan Tiberiu Iacob
Avocatul bucurestean Daniel Dumitru a reclamat companiei Renault faptul ca Loganului sau nu i s-au deschis airbagurile in urma unui accident in care a fost sever tamponat de un Renault Megane, acestuia declansandu-i-se dispozitivele de protectie. Mai mult, computerul de bord nici macar nu a inregistrat impactul, asa cum ar fi fost firesc, ca si cum accidentul nu ar fi existat. Zilele trecute, o comisie tehnica a Renault a incercat o conciliere cu respectivul client, care, insa, a esuat. In consecinta, avocatul va actiona Renault -Dacia in instanta, dupa cum ne-a declarat ieri, urmand sa ceara despagubiri consistente. In paralel, insa, avocatul a descoperit anumite ciudatenii extrem de serioase la modelul amintit, cum ar fi acela ca, in cartea tehnica a masinii, un paragraf despre functionarea airbagului peste care privirea ar putea trece rapid, specifica faptul ca "socuri sub vehicul de tip trotuare, gauri in sosea, pietre pot sa provoace declansarea acestor sisteme". "I-am intrebat pe cei de la Renault ce se intampla daca rulez pe autostrada cu 130 de km/ora si o groapa imi provoaca deschiderea airbagului in mers... Au dat din colt in colt, dupa care au admis ca se poate intampla un dezastru!", ne-a declarat Daniel Dumitru, care afirma ca la alte masini nu a intalnit acest tip de avertisment. Acesta spune ca, pe langa solicitarea de despagubiri firmei Renault, va cere si retragerea tuturor masinilor aflate in circulatie suspectate ca ar avea probleme la siste