Cele mai importante agenţii de publicitate prezente pe piaţa românească au înregistrat în 2007 rezultate financiare superioare celor din anul precedent, potrivit bilanţurilor publicate pe site-ul Ministerului Economiei şi Finanţelor. Pe prima poziţie se află agenţia McCann Erikson, deţinută de grupul Interpublic, Bogdan Enoiu şi Dorin Dersidan, care în 2007 a înregistrat o cifră de afaceri de 69,1 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2006, iar profitul net a fost de 1,96 milioane de euro, cu aproape 300.000 de euro peste cel din anul precedent.
O creştere semnificativă a avut-o şi al doilea mare jucător de pe această piaţă, BBDO România. Firmele care compun agenţia au avut o cifră de afaceri cumulată de aproape 68 milioane de euro, cu 18,5% peste 2006. Totodată, profitul net a fost de 1 milion de euro. Afaceri în creştere au avut şi următorii clasaţi, Ogilvy Group (25%), Grey Worldwide (44%) sau The Group (83%). (C.C.M.)
Cele mai importante agenţii de publicitate prezente pe piaţa românească au înregistrat în 2007 rezultate financiare superioare celor din anul precedent, potrivit bilanţurilor publicate pe site-ul Ministerului Economiei şi Finanţelor. Pe prima poziţie se află agenţia McCann Erikson, deţinută de grupul Interpublic, Bogdan Enoiu şi Dorin Dersidan, care în 2007 a înregistrat o cifră de afaceri de 69,1 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2006, iar profitul net a fost de 1,96 milioane de euro, cu aproape 300.000 de euro peste cel din anul precedent.
O creştere semnificativă a avut-o şi al doilea mare jucător de pe această piaţă, BBDO România. Firmele care compun agenţia au avut o cifră de afaceri cumulată de aproape 68 milioane de euro, cu 18,5% peste 2006. Totodată, profitul net a fost de 1 milion de euro. Afaceri în creştere au avut şi următorii clasaţi, Ogilvy Group (25%), Grey Worldwide (44%) sau The Group (83%).