Inelul rutier care înconjoară Bucureştiul are trei tronsoane din nord în lucru până în toamna lui 2009. Tot anul viitor, din primăvară, încep lucrările la porţiunea din sud
Inelul rutier care înconjoară Bucureştiul are trei tronsoane din nord în lucru până în toamna lui 2009. Tot anul viitor, din primăvară, încep lucrările la porţiunea din sud
Centura Capitalei va putea fi cu adevărat funcţională abia după finalizarea lucrărilor de extindere de la două la patru benzi, în 2011.
Şoferii care sunt nevoiţi să circule pe şoseaua de Centură a Bucureştiului vor avea în continuare de îndurat ambuteiaje şi ore întregi petrecute în trafic. Vizita de săptămâna trecută a prim-ministrului Călin Popescu Tăriceanu, a ministrului Transporturilor, Ludovic Orban, şi a primarului general, Sorin Oprescu, pe şantierul de pe ruta ocolitoare a Capitalei trage un semnal de alarmă.
Problema exproprierilor poate bloca lucrările, care deocamdată, potrivit lui Orban, sunt în grafic. "De opt luni de zile suntem amânaţi de Ministerul Mediului, al Agriculturii şi Romsilva, deoarece nu primim avize pentru exproprierea unor păduri", a explicat ministrul Transporturilor.
El a adăugat că 60% din tronsonul de centură din zona Pipera Nord se va finaliza până la sfârşitul acestui an, adică aproape 5 - 6 kilometri de şosea, termenul întregii lucrări fiind septembrie 2009.
Lucrările se vor suprapune în 2009
Tot anul viitor, în primăvară, utilajele vor pune stăpânire pe porţiunea din sudul Centurii, suprapunându-se aproximativ opt luni cu lucrările din nord.
"Nu cred că va fi blocaj pe Centură din cauza celor două tronsoane în lucru, pentru că în sud nu este aşa de aglomerat", a spus Dorin Dăbucean, directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Centura de nord a Capitalei va face legătura între DN1 Bucure