Ultima bucata din autostrada maghiara M7, mai exact portiunea dintre Zalakomar si Nagykanizsa a fost finalizata. Astfel, plecand din Budapesta, se poate face legatura directa cu vama ungaro-croata, iar apoi spre mare. Cei 16 kilometri noi au patru benzi pe sens, incluzand si podul Zrinyi. La punctul de trecere a frontierei Letenye - Gorican, lucrarile inca mai continua, dar numai pe partea croata. Acolo, compania Hidroelektra Niskogradnja d.d. a promis ca va finaliza totul pana in octombrie. Cos
Ultima bucata din autostrada maghiara M7, mai exact portiunea dintre Zalakomar si Nagykanizsa a fost finalizata. Astfel, plecand din Budapesta, se poate face legatura directa cu vama ungaro-croata, iar apoi spre mare. Cei 16 kilometri noi au patru benzi pe sens, incluzand si podul Zrinyi. La punctul de trecere a frontierei Letenye - Gorican, lucrarile inca mai continua, dar numai pe partea croata. Acolo, compania Hidroelektra Niskogradnja d.d. a promis ca va finaliza totul pana in octombrie. Costurile punctului de trecere a frontierei costa opt milioane de euro si vor fi platiti de statele ungar si croat in mod egal. Astfel, daca in prezent se poate circula practic fara oprire de la Budapesta pana la granita, din octombrie se va putea merge de la Budapesta pana la Marea Adriatica, drumul continuand in Croatia pe autostrada A4 pana la Zagreb, iar de acolo se continua pe A1, pana cand in dreptul localitatii Hrsina, cand drumul se bifurca: A6 merge spre Rijeka (in zona fiind statiunea Opatija), iar A1 continua spre Dalmatia (Zadar, Split iar mai la sud, unde a a ajuns autostrada este Dubrovnik).
In Ungaria, din autostrada M7, in zona Letenye se mai face o bifurcatie pentru cei care vor sa mearga spre Slovenia. Bucata aceea de autostrada este M70 si continua pe traseul Letenye - Tomiszenmikloz, dupa care se continua in Slovenia pe traseul Pince-Lendav