Vanzarile marcii Skoda pe piata locala vor inregistra o temperare in trimestrul al patrulea din acest an, ca urmare a scaderii cererii pe piata, a taxelor si a vanzarilor de masini second-hand, a declarat marti directorul marcii Skoda in cadrul Porsche Romania, Vlad Rusu. Cu toate acestea, Rusu a precizat ca pana la finele acestui an vanzarile marcii vor creste cu aprocimativ 10% fata de anul trecut, in conditiile in care in primele 8 luni ale anului este preconizata o crestere cu 15% a vanzari
Vanzarile marcii Skoda pe piata locala vor inregistra o temperare in trimestrul al patrulea din acest an, ca urmare a scaderii cererii pe piata, a taxelor si a vanzarilor de masini second-hand, a declarat marti directorul marcii Skoda in cadrul Porsche Romania, Vlad Rusu.
Cu toate acestea, Rusu a precizat ca pana la finele acestui an vanzarile marcii vor creste cu aprocimativ 10% fata de anul trecut, in conditiile in care in primele 8 luni ale anului este preconizata o crestere cu 15% a vanzarilor in Romania.
Pe de alta parte Skoda a marcat marti comercializarea a 100.000 de unitati pe piata locala in cei 10 ani de activitate in Romania. Din totalul masinilor vandute jumatate au fost comercializate doar in ultimii doi ani si sase luni.
Din cele 100.000 de unitati comercializate 32.000 au fost pentru modelul Fabia Tour, 18.000 Fabia si 22-23 de mii pentru Octavia 2, iar restul unitatilor comercializare apartinand altor modelel ale acestei marci.
Pentru anul 2008 Skoda are ca obiectiv mentinerea pozitiei de lider pe piata si spera sa comercializeze 25.500 – 26.000 de unitati.
Vlad Rusu a precizat ca in ultima perioada s-a observat o tendinta de scadere a ponderii motorizarilor diesel comercializate, in special din cauza cresterii pretului pentru motorina.