La toate ieşirile importante din oraş, cozile de maşini se întind pe kilometri întregi din cauza lucrărilor de modernizare a infrastructurii. Sursa: Mihai Şoica
Principalele artere de ieşire din Cluj-Napoca spre Bucureşti, Oradea sau Baia Mare şi Bistriţa sunt blocate de lucrări de construcţii sau inovaţii puse în practică fără niciun studiu. Astfel, şoferii trebuie să aibă nervi de oţel, deoarece o distanţă de câţiva kilometri se parcurge chiar şi în două ore.
Ieri, cozile formate de maşinile care voiau să intre în oraş atingeau nu mai puţin de opt kilometri. „Eu nu am mai văzut aşa ceva. Vin de la Oradea şi mă duc spre Calafat şi am stat şi trei ore să parcurg vreo cinşpe kilometri“, se plânge Sergiu Pintea, şofer pe un autotren locat în trafic. Viceprimarul Sorin Apostu a declarat ieri că lucrările în zonă vor fi urgentate astfel încât să fie terminate în maximum 12 ore (în această dimineaţă - n.r.).
„Am dat ordin ca toate utilajele firmei de construcţii să fie prezente în zona respectivă, pentru ca în maximum 12 ore să fie finalizate lucrările, iar circulaţie în zonă să intre în normal“, a spus Apostu.
Cei care vor să meargă dinspre Cluj spre Bucureşti trebuie să se înarmeze cu multă răbdare: cei câţiva kilometri din Dealul Feleacului se parcurg în mai bine de o oră. Pe DN 1, în zona Calea Turzii, se circulă doar pe una dintre cele patru benzi, din cauză că se lucrează la sistemul de canalizare. Ieri, coada de maşini de la intrarea în oraş ajungea până în satul Vâlcele, aflat la opt kilometri de Cluj-Napoca. În aceeaşi situaţie se aflau şi şoferii care doreau să iasă din Cluj spre Turda. Şeful IPJ Cluj, comisarul-şef Ioan Păcurar, spune că situaţia a scăpat de sub control şi că a avut o discuţie cu reprezentanţii firmei care lucrează la sistemul de canalizare din zona Calea Turzii. „Le-am spus să ocupe doar o ban