Reabilitarile se tin lant pe Soseaua de Centura a Brailei. Dupa cum se stie, lucrarile au inceput in primavara anului trecut si pareau a fi gata, in urma cu citeva zile, cind, in sfirsit, fusesera aduse la cota si ultimele tronsoane neterminate de drumari asta toamna. Din pacate, nu a fost sa fie! Cind totul parea, in sfirsit, a fi gata, firma galateana "Vega 93", cea care a cistigat licitatia de reabilitare a acestui drum, a repornit santierul, incepind sa frezeze mixtura asfaltica. Asta deoarece beneficiarul lucrarii, Compania Drumuri Nationale, a constatat ca asfaltul folosit nu este corespunzator si a cerut ca, pe anumite tronsoane, sa se refaca lucrarea. Si, ca si cum nervii soferilor n-ar fi fost afectati indeajuns de aceasta situatie, "Vega 93" a ramas fara freza de mare capacitate inchiriata de la firma "Tancrad". Masinaria s-a defectat, desi era aproape nou-nouta, si a trebuit dusa la reparatii. Cu utilajul de care dispune acum firma galateana, se poate freza o latime de jumatate de metru, fata de cei 7 metri cu care se inainta cu ajutorul frezei iesite din uz. Asta inseamna prelungirea lucrarilor pe o perioada nedeterminata, spre disperarea soferilor care au ghinionul sa foloseasca Soseaua de Centura!
Reabilitarile se tin lant pe Soseaua de Centura a Brailei. Dupa cum se stie, lucrarile au inceput in primavara anului trecut si pareau a fi gata, in urma cu citeva zile, cind, in sfirsit, fusesera aduse la cota si ultimele tronsoane neterminate de drumari asta toamna. Din pacate, nu a fost sa fie! Cind totul parea, in sfirsit, a fi gata, firma galateana "Vega 93", cea care a cistigat licitatia de reabilitare a acestui drum, a repornit santierul, incepind sa frezeze mixtura asfaltica. Asta deoarece beneficiarul lucrarii, Compania Drumuri Nationale, a constatat ca asfaltul folosit nu este corespunzator si a cerut ca, pe anumite tronsoane, sa se refaca lucr