La a treia editie a Festivalului de publicitate neconventionala ADfel, care se desfasoara, in perioada 25-31 august, pe terasa La Motoare din Capitala, organizatorii asteapta in jur de 2.500 de vizitatori.
Festivalul va prezenta publicului metode inovatoare de a face publicitate, scopul evenimentului fiind promovarea gandirii alternative in publicitate, informeaza, marti, NewsIn.
Vor fi prezentate metodele prin care branduri consacrate se reinventeaza, pentru a se diferentia intr-o piata aglomerata de medii de comunicare uzuale.
"Speram ca atat agentiile de publicitate, cat si oamenii de marketing vor fi mult mai deschisi, avand in vedere experienta placuta a editiei din 2007, si ca vor gasi interesant sa realizeze declinari neconventionale pentru campaniile pe care le au in derulare sau pentru alte proiecte", a declarat C.Oraseanu, managerul de proiect al ADfel.
La a treia editie a Festivalului de publicitate neconventionala ADfel, care se desfasoara, in perioada 25-31 august, pe terasa La Motoare din Capitala, organizatorii asteapta in jur de 2.500 de vizitatori.
Festivalul va prezenta publicului metode inovatoare de a face publicitate, scopul evenimentului fiind promovarea gandirii alternative in publicitate, informeaza, marti, NewsIn.
Vor fi prezentate metodele prin care branduri consacrate se reinventeaza, pentru a se diferentia intr-o piata aglomerata de medii de comunicare uzuale.
"Speram ca atat agentiile de publicitate, cat si oamenii de marketing vor fi mult mai deschisi, avand in vedere experienta placuta a editiei din 2007, si ca vor gasi interesant sa realizeze declinari neconventionale pentru campaniile pe care le au in derulare sau pentru alte proiecte", a declarat C.Oraseanu, managerul de proiect al ADfel.