Pădurar pe motorină Pe 18 septembrie, Subaru Motors Trading va lansa pe piaţa romånească varianta diesel a noului Forester. Lipsa unor motoare alimentate cu motorină a fost pentru mult timp un handicap al mărcii japoneze, însă odată cu lansarea propulsorului boxer diesel de 2 litri pe modelele Legacy şi Outback, problema a fost rezolvată. În această toamnă, a venit şi råndul noului Forester să primescă aceeaşi uzină de forţă. Propulsorul boxer diesel are patru c
Pădurar pe motorină
Pe 18 septembrie, Subaru Motors Trading va lansa pe piaţa romånească varianta diesel a noului Forester. Lipsa unor motoare alimentate cu motorină a fost pentru mult timp un handicap al mărcii japoneze, însă odată cu lansarea propulsorului boxer diesel de 2 litri pe modelele Legacy şi Outback, problema a fost rezolvată. În această toamnă, a venit şi råndul noului Forester să primescă aceeaşi uzină de forţă. Propulsorul boxer diesel are patru cilindri orizontali opuşi, o capacitate cilindrică de 1.998 cmc şi o putere de 150 CP. Emisiile de CO2 sunt de 148 g/km.
Golful, lider absolut
În ciuda prezentării recente a primelor imagini cu noul Golf Mark VI, actualul model aflat în comercializare în Europa, Golf V, înregistrează în continuare vånzări spectaculoase. În general, odată cu lansarea informaţiei că un anumit model va fi înlocuit, vånzările acestuia scad considerabil, clienţii preferånd să aştepte noua variantă. Ei bine, nu aceeaşi este situaţia şi în cazul Golfului V. Conform JATO Dynamics, în primele şapte luni din acest an, vånzările modelului au crescut cu 15,8% faţă de perioada similară a anului trecut, atingånd cota de 293.848 de unităţi la nivel european. În acest clasament, liderul Volkswagen Golf V este urmat de Peugeot 207 şi Ford Focus. În Romånia, modelul nu se mai află nici măcar în top 10, vånzările fiind cu 2% mai mici decåt în 2007.
Un Bugat