E.ON, pentru că a donat 500.000 de euro pentru ajutorarea sinistraţilor afectaţi de inundaţiile din judeţele Suceava şi Botoşani. Compania desfăşoară, de asemenea, şi o campanie de strångere de fonduri printre propriii angajaţi. Suma donată de aceştia va fi dublată de contribuţia companiei („matching funds“). La finalul campaniei, E.ON se va implica în acţiunea de refacere a instituţiilor de învăţămånt şi a unităţilor sanitare afectate. No
E.ON, pentru că a donat 500.000 de euro pentru ajutorarea sinistraţilor afectaţi de inundaţiile din judeţele Suceava şi Botoşani. Compania desfăşoară, de asemenea, şi o campanie de strångere de fonduri printre propriii angajaţi. Suma donată de aceştia va fi dublată de contribuţia companiei („matching funds“). La finalul campaniei, E.ON se va implica în acţiunea de refacere a instituţiilor de învăţămånt şi a unităţilor sanitare afectate.
Novo Nordisk, companie specializată în producţia de medicamente pentru tratarea diabetului, şi Federaţia Romånă de Diabet (FRD), pentru că au lansat campania „Nouă ne pasă“, în sprijinul celor afectaţi de această boală. Astfel, 32 de pacienţi sinistraţi au primit din partea companiei 20.000 de euro şi 200 de dispozitive de injectare a insulinei, în valoare de aproximativ 10.000 de euro. Bolnavii au fost identificatţi cu ajutorul FRD şi al personalului medical din spitalele din Moldova.
AutoItalia şi Asociaţia Serviciul Apel, pentru că au demarat proiectul „Intervenţie de recuperare şi formare profesională a copiilor şi tinerilor aflaţi în situaţie de excluziune socială“, prin care 20 de tineri instituţionalizaţi vor fi ajutaţi să obţină un loc de muncă prin cursuri de orientare şi formare profesională. AutoItalia susţine acest proiect cu suma de 10.600 de euro. La absolvirea cursurilor, Serviciul Apel îi va prezenta pe tineri firmelor colaboratoare, mediind relaţia în vederea a