Considerată o lungă perioadă de timp neatrăgătoare şi tratată cu superioritate de marii constructori din industria auto, piaţa vehiculelor cu preţuri reduse se dovedeşte un adevărat El Dorado. Este unul dintre subiectele la modă în întreaga industrie auto, alături de emisiile de CO2 şi maşinile electrice, dar, în final, este un domeniu în care prezenţa pare a deveni obligatorie pentru toate companiile care doresc să se menţină pe linia de plutire. Stårniţi de rezul
Considerată o lungă perioadă de timp neatrăgătoare şi tratată cu superioritate de marii constructori din industria auto, piaţa vehiculelor cu preţuri reduse se dovedeşte un adevărat El Dorado.
Este unul dintre subiectele la modă în întreaga industrie auto, alături de emisiile de CO2 şi maşinile electrice, dar, în final, este un domeniu în care prezenţa pare a deveni obligatorie pentru toate companiile care doresc să se menţină pe linia de plutire. Stårniţi de rezultatele obţinute de Renault cu Logan, mulţi producători încearcă acum să recupereze timpul pierdut, însă demersul s-ar putea dovedi tardiv. Renault, prin subsidiara Automobile Dacia, a luat spuza de pe turtă, iar acum se pregăteşte să îşi consolideze poziţia de lider al unei pieţe aflate în urcare accelerată. Şi asta chiar dacă vin tare din urmă concurenţi puternici, precum Fiat, Toyota sau Volkswagen.
Conştienţi de mulţimea de competitori care råvnesc la o bucată din felia de piaţă adjudecată de Dacia, francezii pregătesc deja pasul următor. Viitoarea generaţie de vehicule aparţinånd familiei Logan se află deja pe planşele designerilor, iar programul de reducere a costurilor de producţie permite atingerea unor performanţe chiar mai mari în viitor. Gerard Detourbet, directorul programului Logan din cadrul grupului Renault, ştie că „în curånd, vom fi forţaţi să intrăm în competiţie cu alţi producători pe anumite pieţe, dar ave