Ponderea persoanelor cu facultate care au urmărit seria Elodia a crescut în primele şapte luni ale lui 2008 de aproape trei ori faţă de acelaşi interval din 2007 Printre advertiserii care
Ponderea persoanelor cu facultate care au urmărit seria Elodia a crescut în primele şapte luni ale lui 2008 de aproape trei ori faţă de acelaşi interval din 2007
Printre advertiserii care au cumpărat spaţiu publicitar în timpul show-ului lui Dan Diconescu, este şi Procter&Gamble, al cărui brand, Ace, a avut în iulie trei spoturi.
Televiziunea "de garsonieră" a lui Dan Diaconescu merge bine. În primele şapte luni ale acestui an nu i-a crescut doar audienţa, în iulie postul ajungând să aibă în prime-time 240.000 de telespectatori, situându-se pe poziţia a treia în topul audienţei televiziunilor.
În plus, a înregistrat şi o creştere, la nivel urban, a ponderii persoanelor cu studii superioare, de la 9,9% cât avea în perioada 1 ianuarie - 31 iulie 2007, la 24,9% în acelaşi interval al anului 2008. Interesant de observat că această pondere este identică cu cea pe care o are emisiunea lui Diaconescu - "Dan Diaconescu Direct".
Audienţă dublă faţă de 2007
În acelaşi timp, ponderea persoanelor care au studii medii a scăzut faţă de anul trecut, iar cea a telespectatorilor cu studii elementare e crescut pentru întreg postul tv (de la 16,6% la 23,3%).
Acest fenomen poate fi explicat prin modificarea eşantionului de telespectatori odată cu schimbarea companiei de cercetare. La începutul acestui an locul TNS - AGB a fost luat de GfK România. Astfel, numărul persoanelor cu educaţie superioară este cu aproximativ 7% mai mare la GfK, comparativ cu TNS.
Cea de-a doua explicaţie este şi creşterea destul de semnificativă a audienţei postului OTV şi a emisiunii lui Dan Diaconescu, faţă de primele şapte luni ale lui 2007. Trebuie menţionat că audienţ