La 18 luni de la lansarea pe piaţa europeană a noului Outlander, Mitsubishi Motors începe şi producţia acestui model în Europa, la fabrica NedCar din Born, Olanda. Primele modele au intrat pe banda de producţie pe 1 august şi, conform tradiţiei, uzina a donat prima maşină de aici Fundaţiei Bio Revalidation (“Stichting Bio-Kinderrevalidatie en Bio Research Center for Children“).
Destinat pieţei europene, Outlander urmează să fie asamblat pe aceeaşi linie destinată anterior modelului Space Star. Se vor folosi kit-uri CKD aduse din Japonia, producţia zilnică pentru fiecare schimb fiind de 130 exemplare. Începând de anul viitor, Mitsubishi planifică o producţie anuală de 30.000 unităţi. Astfel, cu tot cu producţia fabricii MMC Okazaki, se va ajunge la 180.000 unităţi pe an.
Pentru început, singurele componente europene înglobate în modelul Outlander sunt reprezentate de motoarele diesel PSA Peugeot Citroen şi VAG, precum şi de panourile exterioare realizate de NedCar.
Anunţat pe 18 septembrie, anul trecut, 2007, transferul acestui model în Europa a fost decis ţinându-se cont de vânzările excelente de pe continent. Mişcarea aceasta are drept rezultat reducerea presiunii exercitate asupra fabricilor din Japonia şi creşterea oportunităţilor de vânzare. (A.E.M.)
La 18 luni de la lansarea pe piaţa europeană a noului Outlander, Mitsubishi Motors începe şi producţia acestui model în Europa, la fabrica NedCar din Born, Olanda. Primele modele au intrat pe banda de producţie pe 1 august şi, conform tradiţiei, uzina a donat prima maşină de aici Fundaţiei Bio Revalidation (“Stichting Bio-Kinderrevalidatie en Bio Research Center for Children“).
Destinat pieţei europene, Outlander urmează să fie asamblat pe aceeaşi linie destinată anterior modelului Space Star. Se vor folosi kit-uri CKD aduse din Japonia, producţia zilnică pentru