Registrul Auto Roman a implementat un sistem prin care service-urile autorizate sa realizeze inspectii tehnice periodice sunt obligate sa raporteze imediat R.A.R.-ului daca unui autovehicul, prezentat pentru inspectia tehnica i s-a refuzat acordarea I.T.P.-ului. Eroarea unui inspector poate duce, insa, la un lant de probleme pentru proprietarul unei masini. Reglementari cu batai de cap
Registrul Auto Roman a implementat un sistem prin care service-urile autorizate sa realizeze I.T.P.-uri sunt obligate sa raporteze imediat R.A.R.-ului daca unui autovehicul, prezentat pentru inspectia tehnica, i s-a refuzat acordarea inspectiei.
Desi se considera ca astfel de erori nu pot aparea cand e vorba de inspectarea functionarii unei masini, astfel de cazuri exista, iar de aici, pot aparea probleme din cele mai neplacute, nascute din obligativitatea service-urilor I.T.P. de a raporta imediat R.A.R.-ului refuzul de acordare a I.T.P.-ului unui autovehicul.
Amos News prezenta, zilele trecute, cazul unui proprietar din capitala, care s-a prezentat la o statie autorizata I.T.P., solicitand efectuarea verificarii tehnice a masinii, iar responsabilul de la service a respins acordarea I.T.P.-ul, considerand ca a descoperit o anumita problema la directie. Mentionand acest lucru in foaia de examinare, dupa cum ii cereau indatoririle, responsabilul a sesizat R.A.R.-ul asupra neacordarii I.T.P.-ului, prin sistemul de tip intranet existent intre R.A.R. si service-urile autorizate. Nemultumit de rezultatul inspectiei tehnice, proprietarul masinii a ales sa se prezinte la un alt service, solicitand din nou o verificare tehnica periodica. La acest al doilea service se constata ca masina este in stare buna, dar I.T.P.-ul nu poate fi acordat pentru ca solicitarea este respinsa de R.A.R. care, prin sistemul intranet, blocheaza, pentru doua ore, eliberarea foliei ce ar fi treb