Tinerii cu vârste între 16 şi 25 de ani care ascultă Tiesto (muzică house), stau pe Messenger şi îşi dau banii pe distracţie, îmbrăcăminte şi gadgeturi, vor susţine cea mai mare
Tinerii cu vârste între 16 şi 25 de ani care ascultă Tiesto (muzică house), stau pe Messenger şi îşi dau banii pe distracţie, îmbrăcăminte şi gadgeturi, vor susţine cea mai mare parte din vânzările producătorului cafelei Elite, grupul israelian Strauss, au declarat ieri reprezentanţii companiei.
Grupul Strauss, care a fuzionat în 2004 cu producătorul de cafea Elite România, a lansat 11 noi produse pe bază de cafea, cele mai multe destinate tinerilor. "Conform cercetărilor noastre, tinerii <> sunt principala ţintă a specialităţilor de cafea de genul mixurilor, ambalate, mai nou, la cutii", a declarat, într-o conferinţă de presă, Matanya Schwartz, directorul general al Strauss România.
Românii nu renunţă la ibric
După Nescafe 2 în 1 (marcă Nestle) şi Jacobs 3 în 1 (produsă de Kraft Foods România), Strauss a mărit miza şi a lansat pe piaţă o variantă de mix 4 în 1, sub marca Doncafe, ce include şi substanţa guarana, cu efect energizant.
Pe de altă parte, românii nu şi-au schimbat foarte tare preferinţele în materie de cafea: se bea în continuare neagră, măcinată, la ibric şi o singură dată pe zi. Cafeaua se consumă tot mai mult în oraş, cu o creştere anuală de circa 30% a vânzărilor, însă consumul de acasă continuă să rămână dominant.
Potrivit oficialului Strauss România, compania are în prezent o cotă de piaţă de circa 33% în ţara noastră. "Una din trei ceşti de cafea băute în România - incluzând cafea instant, mixuri, cafea prăjită şi măcinată şi cea destinată consumului în cafenele - este produsă de Strauss", a mai spus Schwartz.
Românii beau anual cafea de 250 milioane euro, cu un ritm anual de creştere de doar 5-6%, potrivit estimărilor compan