Traficul rutier spre şi dinspre nord-vestul ţării rămâne gâtuit cel puţin încă un an sub Feleac, până când cele trei centuri de ocolire a capitalei Ardealului vor fi terminate Centrul Traficul rutier spre şi dinspre nord-vestul ţării rămâne gâtuit cel puţin încă un an sub Feleac, până când cele trei centuri de ocolire a capitalei Ardealului vor fi terminate
Centrul nodal de trafic rutier al nordului Transilvaniei, aflat la Cluj-Napoca, va rămâne un coşmar pentru şoferi cel puţin încă un an.
Clujenii, dar şi cei care traversează zona dinspre şi înspre Oradea, Bistriţa, Zalău, Baia Mare, Târgu-Mureş şi Alba Iulia vor rămâne în continuare blocaţi în trafic ore întregi pentru că cele trei centuri de ocolire a municipiului, care ar descongestiona centrul şi ar scoate din oraş traficul greu, sunt departe de a fi terminate.
Un an de întârziere pe centura sud-est
Centura de ocolire prin sud-est, Vâlcele - Apahida, va prelua traficul care vine dinspre Alba Iulia şi dinspre Târgu-Mureş şi se îndreaptă spre Baia Mare şi Bistriţa. Problemele legate de exproprieri au determinat prelungirea cu un an a duratei de execuţie a acesteia, ne-a declarat şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj, Eugen Cecan.
În plus, firma italiană Pizzaroti, care lucrează pe două din cele trei segmente ale centurii, încearcă să obţină suplimentarea cu încă 50 la sută a plăţilor, invocând lucrări neprevăzute de consolidare a terenului.
Cel de-al treilea tronson, contractat de firma maghiară Vegyepszer, este cel mai întârziat din cauza unor neclarităţi privind traseul viitoarei autostrăzi urbane Gilău - Jucu, ce urmează să se suprapună cu centura pe circa 3 km. În acest context, şeful DRDP Cluj crede că varianta de ocolire nu va fi gata mai devreme de toamna anului viitor, deşi ea trebuia predată în toamna acestui an.
Un kilometru din vari