Renault are de înfruntat nu mai puţin de zece modele care se bat pentru supremaţie în clasa B, unde "micul francez" a fost lider mulţi ani Renault lansează noul Clio Symbol, cel mai vândut Renault are de înfruntat nu mai puţin de zece modele care se bat pentru supremaţie în clasa B, unde "micul francez" a fost lider mulţi ani
Renault lansează noul Clio Symbol, cel mai vândut model de import în România, principalul concurent pentru modelul francez fiind Dacia Logan.
De la lansarea sa în 2000, Renault Clio Symbol s-a comercializat în peste 600.000 de unităţi. Clio Symbol era lider pe segmentul său în Turcia, în timp ce în România, Maroc şi Algeria se află pe locul doi. Lansarea comercială va avea loc în perioada septembrie-noiembrie 2008, pe majoritatea pieţelor, aici fiind inclusă şi România.
Participare autohtonă la proiectare
Symbol a fost conceput de echipele de ingineri Technocentre Franţa, în colaborare cu cele din Turcia şi România. Vehiculul este fabricat la uzina Oyak din oraşul Bursa, în Turcia. Noul Symbol este un vehicul în trei volume, cu o lungime de 4,26 metri şi o înălţime de 1,43 metri.
Designul farurilor şi al retrovizoarelor în culoarea caroseriei (cu excepţia variantei de bază) lasă impresia unei maşini moderne. În partea din spate, liniile sunt robuste. Grila de protecţie spate, tot în culoarea caroseriei, ca şi stopurile întăresc această imagine. Rafinamentul este sugerat de prezenţa grilei cromate, bandoului spate şi mânerelor exterioare. Maşina poate fi echipată cu un eleron în partea din spate şi jante de aluminiu de 15 inci.
Habitaclu îngrijit şi confortabil
Habitaclul oferă pasagerilor o senzaţie de confort. Planşa de bord câştigă în eleganţă prin elementul decorativ care aduce un plus de rafinament. Tabloul de bord este format dintr-un vitezometru, mai mulţi martori de bord şi informaţiile fu