După ce şi-a schimbat numele din Elite România în Strauss România, marca de cafea numărul unu în România va avea un gust îmbunătăţit, si un nou nume, Doncafe. În urma unei investiţii de circa 15 milioane de euro, vechile sortimente se vor numi Doncafe Elita şi Doncafe Selected. O gamă de specialităţi de cafea sub denumirea de Doncafe Mixes cu 11 sortimente, printre care şi cafeaua “4 în 1”, cu guarana, precum şi un nou produs premium, Doncafe Gold sunt rezultatele investitiilor. “Am investit foarte mult în dezvoltarea noilor ambalaje, iar campania de comunicare pe tv, outdoor şi mijloace neconvenţionale a fost de şase milioane de euro”, a declarat directorul general Strauss România, Matanya Schwartz. Miza principală a celor de la Strauss este atingerea unei cote de 50% din piata romaneasca.
După ce şi-a schimbat numele din Elite România în Strauss România, marca de cafea numărul unu în România va avea un gust îmbunătăţit, si un nou nume, Doncafe. În urma unei investiţii de circa 15 milioane de euro, vechile sortimente se vor numi Doncafe Elita şi Doncafe Selected. O gamă de specialităţi de cafea sub denumirea de Doncafe Mixes cu 11 sortimente, printre care şi cafeaua “4 în 1”, cu guarana, precum şi un nou produs premium, Doncafe Gold sunt rezultatele investitiilor. “Am investit foarte mult în dezvoltarea noilor ambalaje, iar campania de comunicare pe tv, outdoor şi mijloace neconvenţionale a fost de şase milioane de euro”, a declarat directorul general Strauss România, Matanya Schwartz. Miza principală a celor de la Strauss este atingerea unei cote de 50% din piata romaneasca.