Pentru turistul român care a ales pentru prima dată să urce într-o staţiune din Alpi, sunt câteva lucruri care surprind de la început. Vârfurile pătate cu zăpadă chiar şi în
Pentru turistul român care a ales pentru prima dată să urce într-o staţiune din Alpi, sunt câteva lucruri care surprind de la început.
Vârfurile pătate cu zăpadă chiar şi în mijlocul verii, gheţarii, lacurile alpine, văcuţele şi casele la altitudine se găsesc şi în ţara noastră, numai că în România nimeni nu îţi spune că ar trebui să-ţi laşi maşina într-o parcare la poalele muntelui.
Singurele mijloace de transport permise atât pentru turişti, cât şi pentru localnici sunt cele care nu folosesc combustibili tradiţionali.
Astfel, indicatoarele amplasate din 25 în 25 de metri invită la o plimbare cu bicicleta sau pe jos.
Traseele montane bine marcate străbat înălţimile Alpilor până la 3.000 de metri.
Elveţienii reuşesc să îmbine, în mod echitabil, dimensiunea comercială a turismului cu respectul pentru natură, ridicând grija pentru mediul înconjurător la rang de datorie
Aerul curat din Alpii elveţieni are o reţetă la fel de precisă ca ceasurile bancherilor. Absenţa motoarelor poluante este unul din secretele formulei.
Pentru turistul român care a ales pentru prima dată să urce într-o staţiune din Alpi, sunt câteva lucruri care surprind de la început.
Vârfurile pătate cu zăpadă chiar şi în mijlocul verii, gheţarii, lacurile alpine, văcuţele şi casele la altitudine se găsesc şi în ţara noastră, numai că în
România nimeni nu îţi spune că ar trebui să îţi laşi maşina într-o parcare la poalele muntelui.
Transport sută la sută "verde"
Din gara Linthal poţi ajunge în staţiunea Braunwald, din cantonul Glarus, doar cu trenul cu cremalieră.
În timp ce încerci să te dumireşti ce e cu acest mijloc de tr