Grey Bucuresti, una dintre cele mai importante agentii de publicitate pe piata locala a inregistrat in primul semestru al anului o cifra de afaceri comparabila cu cea din 2007, in conditiile in care cei doi clienti noi (Bosch si Weber), precum si crestere
"La finalul anului trecut am pierdut un client important (producatorul de bere Heineken - n. red.), dar in prima jumatate a anului deja am recuperat golul lasat de acesta prin castigarea de noi clienti. Avem doi clienti noi - Bosch si Weber si a crescut si business-ul clientilor mai vechi. Poate nu vom creste ca anul trecut, cand cifra de afaceri a fost mai mare cu 36%, dar va fi o evolutie tot de doua cifre", spune Laura Tampa, managing director al agentiei. Anul trecut, firma a raportat o cifra de afaceri de 27,3 mil. euro.
O schimbare importanta in primul semestru al anului a fost reinfiintarea departamentului de strategie prin aducerea la conducerea acestuia a lui Stefan Stroe, fost Strategic Planning Director la Starcom, agentia de media a grupului Leo Burnett.
"Grey a avut mai demult un departament de strategie, dar anul trecut a functionat fara acesta. Partea de strategie era facuta de cei care conduceau departamentele de creatie si client service (departament care mentine legatura intre agentie si client - n. red.). Dar clientii isi doresc strategie, si pentru a raspunde cat mai bine cerintelor trebuie sa ai un astfel de departament", afirma managerul Grey.
Desi rezultatele financiare pe 2007 au fost satisfacatoare, la inceputul anului directorul Grey spunea ca ceea ce si-a propus pentru anul trecut fusese atins in proportie de 80%. Ceea ce o nemultumea era faptul ca agentia nu reusise sa castige clienti din domeniul financiar-bancar si din cel al bunurilor de larg consum, lucru care a determinat participarea agentiei in ultimele luni la licitatii de conturi din acest