Companiile care vand publicitatea online, inclusiv Microsoft, se pot reuni pe cale electronica pentru a putea utiliza toate informatiile existente si pentru a decide care sunt reclamele care se pliaza cel mai bine in acest spatiu al Internetului.
Cu toate acestea, in cea mai noua versiune beta a Internet Explorer 8, care s-a lansat astazi, apare o functie numita InPrivate Browsing, care da utilizatorilor posibilitatea de a accesa diverse site-uri fara ca informatiile despre propriile referinte (fisiere de Internet temporare sau cookie-uri) sa fie dezvaluite altor persoane sau chiar sa blocheze accesul la anumite reclame care pot fi vizualizate pe diferite site-uri.
Aceasta este a doua versiune a Internet Explorer 8, prin care Microsoft Corp furnizeaza o varianta upgradatata completa pentru cel mai utilizat browser de Internet din lume, potrivit MSNBC.com.
Cel mai mare producator de software din lume spune ca recenta versiune Internet Explorer, care detine o cota de piata de 75%, vine cu caracteristici noi, menite sa imbunatateasca securitatea informatiilor utilizatorilor si sa usureze modul de folosire al acestora.
Compania nu a dezvaluit data exacta la care va lansa noul produs pe piata si nici numarul potentialilor consumatori dornici sa descarce varianta 8 a browserului IE.
Exista, de asemenea, o caracteristica de securitate care permite unui utilizator sa blocheze continut care provine de la terte parti.
De asemenea, serviciul InPrivate poate sa restrictioneze aparitia anumitor reclame, inclusiv a acelora care fac parte din platforma de publicitate a Microsoft, de al caror succes depinde viitorul viitorul critic producatorului de software.
Referitor la acest lucru, JJ Richards, director general al diviziei de publicitate din cadrul Microsoft, a declarat ca utilizatorii inteleg faptul ca in schimbul reclamelor existente p