La prima vedere, masinile si bicicletele nu par sa aiba prea multe in comun. Sigur, ambele functioneaza cu ajutorul unor roti, dar pe cand una alearga cu 200 km/h in timp ce soferul sta relaxat intr-un fotoliu de piele, cealalta trebuie "stimulata&qu
Faptul ca Fiat a ales sa lanseze o bicicleta in acelasi timp cu noul Fiat 500 si, mai mult, sa le plaseze pe acelasi piedestal in showroom, nu demonstreaza decat ca si acest brand a ales sa se alinieze trendului general din ultima vreme - acela al marcilor auto din categoria Ferrari, Mercedes-Benz, Subaru care se lanseaza in afacerile cu. .. biciclete.
Noul showroom din Anglia care se afla chiar la nord de Oxford Street cu greu poate fi definit ca un spatiu clasic din care se cumpara masini. O parte este ocupata de un lounge bar, o alta parte este dedicata magazinelor de moda.
De altfel, unde altundeva ai putea savura mai bine un "Watermelon Martini" daca nu in prezenta unui Fiat 500 in nuanta alb-perla. De remarcat ca, daca simti brusc nevoia sa te ridici la standardele modei, barmanul este mai mult decat fericit sa te indrume catre rafturile cu tricouri innobilate cu logo-ul Fiat. Dar, in ciuda tuturor acestor minunate facilitati, aproape toti vizitatorii locului raman fascinati de un singur lucru. Este vorba despre o bicicleta.
In lumea automobilelor, bicicletele sunt vazute ca un accesoriu de lux, in special cand vin din partea brandurilor renumite pentru "vanzarea unui stil de viata". Fiat este una dintre companiile care au experimentat o revenire senzationala.
Si care, pentru ca se afla pe un trend ascendent, este suficient de puternica pentru a sustine extensii ca magazinele de moda si bicicletele, afirma Financial Times.
La fel ca noul Fiat 500, si bicicleta Fiat este destinata spatiului urban si are un design cu accente retro cum ar fi saua din piele Brooks si g