Autoritatile locale au declarat, ieri, ca daca nu se iau masuri urgent, acesta risca sa se prabuseasca in timp. Situatia sa este neclara, fiind disputat mai mult timp intre Ministerul Transporturilor si Pimaria Constanta. Lucrarile de reabilitare au inceput acum patru ani, cand au fost alocate fonduri guvernamentale de circa 130 miliarde lei vechi. Cu acesti bani s-a reusit modernizarea in proportie de circa 70%, dar structura de rezistenta este in continuare subreda. Reprezentantii autoritatilor locale spun ca pentru finalizarea sa mai sunt necesare circa patru milioane de euro, bani pe care municipalitatea nu ii are si pe care ii cere de la Guvern.
Acesta, a transmis o nota in care se precizeaza ca prioritara este varianta de ocolire a orasului, un proiect de 200 de milioane de euro, care va rezolva inclusiv problema traficului greu in portul Constanta. Autoritatile locale spun insa ca pe acest pod trec 3.500 de camioane si TIR-uri zilnic si ca, in timp, exista chiar pericolul ca structura sa cedeze.
Autoritatile locale au declarat, ieri, ca daca nu se iau masuri urgent, acesta risca sa se prabuseasca in timp. Situatia sa este neclara, fiind disputat mai mult timp intre Ministerul Transporturilor si Pimaria Constanta. Lucrarile de reabilitare au inceput acum patru ani, cand au fost alocate fonduri guvernamentale de circa 130 miliarde lei vechi. Cu acesti bani s-a reusit modernizarea in proportie de circa 70%, dar structura de rezistenta este in continuare subreda. Reprezentantii autoritatilor locale spun ca pentru finalizarea sa mai sunt necesare circa patru milioane de euro, bani pe care municipalitatea nu ii are si pe care ii cere de la Guvern.
Acesta, a transmis o nota in care se precizeaza ca prioritara este varianta de ocolire a orasului, un proiect de 200 de milioane de euro, care va rezolva inclusiv problema traficului greu in portul Co