Reteaua de magazine media Diverta, parte a RTC Holding, a decis ca de anul viitor sa isi extinda reteaua de magazine prin sistemul de franciza.
“Am decis sa ne extindem prin franciza pentru a acoperi orasele mici, cu mai putin de 70.000 de locuitori, dar si unele cartiere ale oraselor cu un numar mare de locuitori. Magazinele deschise prin franciza vor avea intre 200-300 de m.p. si speram ca in urmatorii ani sa ajungem la circa 200 de francize”, a declarat Octavian Radu, proprietarul RTC Holding, cu ocazia deschiderii noului magazin al retelei, Diverta Magheru.
Noul magazin, care se intinde pe o suprafata de 1.700 m.p., a insemnat o investitie de peste 2 mil. de euro si va deveni magazinul cu cel mai mare rulaj din intreaga retea Diverta, pentru inceput de 7 mil. de euro anual, precum si unitatea cu cel mai mare trafic de vizitatori, peste 500.000 de persoane in fiecare an.
Noul concept Diverta are in prim-plan sloganul “Mereu ceva nou” si este structurat in 3 zone de interes, create pe caracteristicile publicului Diverta: “Imi place”, “Ma joc si invat” si “Am succes”. Pe langa cele trei zone speciale, Diverta va include in noul concept si o zona de cafenea cu “fler international”, “Cup&Cino”, brand prezent in Romania incepand cu lansarea Diverta Magheru, prin franciza detinuta de grupul RTC.
Aceast nou concept se va aplica pe viitor asupra intregii retele Diverta. “In urmatorii 3 ani avem in plan dublarea suprafetei de vanzare Diverta, care va ajunge la peste 45.000 m.p., avand drept tinta principala orasele cu peste 70.000 de locuitori”, a declart Dan Rosu, CEO Diverta.
Un alt target pe urmatorii 2-3 ani este rebranding-ul magazinelor Diverta deja existente, astfel incat in 2010 sa existe un singur logo si un concept unitar pentru toata reteaua. “Investitia in rebranding si reamenajarea magazinelor deja existente se va ridica la 7-8