Din momentul in care se ia decizia de construire a unui kilometru de autostrada si pana cand acesta devine o realitate fizica trec nu mai putin de cinci ani, a explicat vineri premierul Calin Popescu Tariceanu.
"Orice kilometru de autostrada dat in functiune are nevoie de minim cinci ani din momentul in care se ia decizia politica de a se construi", a afirmat premierul Tariceanu, la Antena 3.
Astfel, potrivit lui Tariceanu, pentru a ne face o parere despre cum merg lucrurile cu Autostrada Transilvania, trebuie sa ne uitam in trecut, la deciziile care s-au luat in urma cu cinci ani.
Desi de aproape un an autostrada Transilvania este mai degraba o utopie decat o sosea pe care la un moment dat vor putea circula masini, compania Bechtel a reusit, intr-un sfarsit, sa asfalteze primii 5 kilometri de drum urmand ca in perioada urmatoare sa termine alti 20 de kilometri.
Portiunea de 5 kilometri care este gata face parte din sectorul 2B, Gilau-Campia Turzii si se afla intre localitatile Turda si Luna.
Statul roman nu a platit lucrarile Bechtel pe lunile aprilie, mai, iunie si iulie, suma restanta depasind 80 de milioane de euro.
Din momentul in care se ia decizia de construire a unui kilometru de autostrada si pana cand acesta devine o realitate fizica trec nu mai putin de cinci ani, a explicat vineri premierul Calin Popescu Tariceanu.
"Orice kilometru de autostrada dat in functiune are nevoie de minim cinci ani din momentul in care se ia decizia politica de a se construi", a afirmat premierul Tariceanu, la Antena 3.
Astfel, potrivit lui Tariceanu, pentru a ne face o parere despre cum merg lucrurile cu Autostrada Transilvania, trebuie sa ne uitam in trecut, la deciziile care s-au luat in urma cu cinci ani.
Desi de aproape un an autostrada Transilvania este mai deg