Băuturile pentru femei, cocktail de arome şi culori.
În după-amiezile caniculare, pentru domnii din România, dacă ar fi să judecăm după spoturile TV, fericirea înseamnă să bea o bere rece, rece, pusă în pahar - fără spumă! - de o chelneriţă blondă, blondă. Creşterea consumului de bere în România, de la an la an, se datorează nu numai diversificării sortimentelor, ci şi schimbării de mentalitate.
Astfel, populara băutură a fost ridicată la rang de aliment în faţa căruia, mai nou, nu se lasă mai prejos nici doamnele. Ultima tendinţă: berea cu diferite arome, pentru femeile care au învăţat să spună, cu graţie: „Un Redd’s, vă rog!“.
Licori cu vitamine
Segmentul feminin de piaţă al consumatorilor de bere a fost cucerit de curând, prin lansarea unui concept inovator, cu efect de seducţie garantat. Pe lângă sentimentul de egalitate faţă de bărbaţi, căpătat în momentul în care comandă o bere, femeile mai obţin o victorie. Reţetele de preparare a berii, păstrate canonic de-a lungul secolelor, s-au schimbat, numai şi numai pentru gusturile lor, cât ai zice: „Chelner, încă un rând!“.
Luând în calcul sensibilitatea feminină la aroma amăruie care defineşte această băutură, producătorii de bere au ajuns să adauge în sacra licoare amestecuri de fructe, arome şi chiar vitamine. Mai mult, „conspiraţia“ producătorilor de bere, dornici să cucerească şi segmentul feminin al consumatorilor, este acum completată de cercetările care se fac în legătură cu efectele pe care le are berea asupra organismului uman. Spre exemplu, ultimul studiu, realizat la universităţile din Europa şi din Statele Unite, arată că un consum moderat de bere ajută la relaxarea întregului organism, ceea ce duce la îmbunătăţirea circulaţiei, la prevenirea infarctului şi chiar a cancerului.
Redd’s răcoreşte femeiledin România
În