Pentru a-si fideliza angajatii care se plangeau de costuri prea mari cu transportul de la locul de munca pana la domiciliu, un patron francez a gasit o solutie inedita: a oferit fiecarui angajat o masina nou-nouta, pe care o poate folosi pentru "uriasa" suma de 1 euro pe zi. Dominique Laure, proprietarul companiei Transports Laure, a reusit sa convinga compania Renault sa ii vanda 125 de unitati Clio diesel, conta sumei de 1.700 de euro per unitate, pe care le ofera angajatilor sai. Toate
Pentru a-si fideliza angajatii care se plangeau de costuri prea mari cu transportul de la locul de munca pana la domiciliu, un patron francez a gasit o solutie inedita: a oferit fiecarui angajat o masina nou-nouta, pe care o poate folosi pentru "uriasa" suma de 1 euro pe zi.
Dominique Laure, proprietarul companiei Transports Laure, a reusit sa convinga compania Renault sa ii vanda 125 de unitati Clio diesel, conta sumei de 1.700 de euro per unitate, pe care le ofera angajatilor sai.
Toate masinile sunt la fel, cu aceleasi dotari si de culoare alba si vor fi oferite angajatilor care se pot folosi de acestea atat in timpul programului de lucru, cat si in timpul liber, inclusiv in weekend-uri.
Initial, patronul s-a gandit sa ofere salariatilor sai o bonificatie anuala de 2.000 de euro/angajat (un al 13-lea salariu), care, cu toate taxele catre stat l-ar fi costat de fapt 3.700 de euro/angajat, cost mult prea mare.
Masinile puse la dispozitie sunt percepute ca „imprumut” si nu „gratuite”, pentru a nu fi considerat un anvantaj in natura, taxat de fiscalitatea din Franta. De asemenea, pentru a nu fi acuzat de dumping, intrucat pretul mimin pe zi pentru inchirierea unei masini in Hexagon este de 5 euro/contra 1 euro, patronul a colantat masinile cu publicitate la adresa companiei sale. Pe hartie, propria sa companie plateste restul de 4 euro/zi per masina, s