Primul centru de tip outlet din România, Fashion House Outlet Center, dezvoltat de belgienii de la Liebrecht & wooD, este închiriat în proporţie de 90%, a anunţat compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield.
Centrul comercial face parte din proiectul West Park, cu o suprafaţă totală de 90.000 de metru pătraţi închiriabili, din care pe o suprafaţă de 23.000 de mp Hornbach a inaugurat un magazin, retailerul de mobilă Kika a închiriat 29.000 de metri pătraţi, iar Tehnomarket a închiriat 6.000 de metri pătraţi.
Numărul locurilor de parcare va fi de cel puţin 2.000. Primele magazine ale Fashion House Outlet Center, cu o suprafaţă de aproximativ 16.000 de metri pătraţi vor fi deschise în 26 noiembrie anul acesta.
În total, centrul are 20.500 de metri pătraţi închiriabili şi 130 de magazine, iar investiţia se ridică la suma de 120 de milioane de euro. Numărul de potenţiali clienţi este estimat la 3,5 milioane, atât din Bucureşti, cât şi din zonele limitrofe. (A.G.)
Primul centru de tip outlet din România, Fashion House Outlet Center, dezvoltat de belgienii de la Liebrecht & wooD, este închiriat în proporţie de 90%, a anunţat compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield.
Centrul comercial face parte din proiectul West Park, cu o suprafaţă totală de 90.000 de metru pătraţi închiriabili, din care pe o suprafaţă de 23.000 de mp Hornbach a inaugurat un magazin, retailerul de mobilă Kika a închiriat 29.000 de metri pătraţi, iar Tehnomarket a închiriat 6.000 de metri pătraţi.
Numărul locurilor de parcare va fi de cel puţin 2.000. Primele magazine ale Fashion House Outlet Center, cu o suprafaţă de aproximativ 16.000 de metri pătraţi vor fi deschise în 26 noiembrie anul acesta.
În total, centrul are 20.500 de metri pătraţi închiriabili şi 130 de magazine, iar investiţia se ridică la suma de 120 de milioane