"Promenada Operei" a fost precedata de o campanie publicitara ingenioasa. Astfel, oamenii care au trecut prin parculetul nou-amenajat din fata Spitalului Coltea au putut vedea un scaun stil, ce parea abandonat acolo. Cei care se apropiau mai mult puteau insa citi, pe o placuta asezata pe jos, ca acel scaun ii asteapta la "Promenada Operei", spectacolul in aer liber organizat de Opera Nationala Bucuresti (dupa modelul unor initiative similare din Occident).
La 20.45, un sfert dintre scaunele din fata esplanadei Operei nu erau ocupate. In 20 de minute insa toate locurile s-au ocupat, cei care au sosit ulterior trebuind sa se multumeasca cu locurile in picioare de pe margine. Un barbat mai precaut a venit chiar cu doua scaune extensibile de acasa. Spectacolul nu a avut insa succesul celui de anul trecut, cand a adunat 5.000 de spectatori, anul acesta strangandu-se in jur de 2.000 de oameni, poate si din cauza vremii. In general, publicul a fost de varsta a treia, dar au fost si cupluri mai tinere, multe cu copii: "Asculta, canta cu adevarat", ii explica o mamica unui copil de 5-6 ani. "Ce mare lucru, si eu pot sa cant asa", o contrazicea baietelul. Spectacolul a inceput cu intarziere de un sfert de ora, prin cateva cuvinte ale lui Mircea Albulescu, urmat de un intro orchestral din opera "Evgheni Oneghin" de P.I. Ceaikovski. Cristina Marta Sandra a dat glas apoi ariei "Mesicku" din opera "Rusalka" de Dvorak. Spectacolul, cu rol de popularizare, s-a axat pe arii celebre, incluzand fragmente din "Nunta lui Figaro", "Don Giovanni" (Mozart), "Barbierul din Sevilla" (Rossini), "Madame Butterfly", "Manon Lescaut", "Turandot", "Boema" (Puccini), "Liliacul" (Johann Strauss). Nu a lipsit, desigur, Verdi, prezent insa cu bucati din opere mai putin cunoscute – "Forta destinului", "Vecerniile siciliene", "Attila"; concertul a fost inchis insa cu fragmentul "Brindisi