Ursus Breweries, cel mai mare producator de bere de pe piata locala dupa cifra de afaceri din 2007, a inregistrat la sfarsitul lunii mai o cota de piata de peste 29%, potrivit informatiilor companiei, in crestere de la 25,4%% la sfarsitul anului fiscal trecut (martie 2008). Filiala locala a grupului sud-african SABMiller si-a majorat astfel cota de piata cu 3,5%, cea mai mare crestere a vanzarilor in ultima perioada fiind inregistrata de brandul Timisoreana. Principalul competitor, Heineken Romania, a finalizat anul calendaristic 2007 cu o cota de piata de 26% (peste cea a Ursus Breweries la acea data) si urmeaza ca dupa integrarea companiei Bere Mures, achizitionata in prima parte a acestui an, sa detina 31% din piata, potrivit datelor companiei. Heineken nu a comunicat cota de piata de la sfarsitul lunii mai, astfel ca datele oferite pana in prezent de cei doi competitori in ceea ce priveste cota de piata nu sunt comparabile. Ursus Breweries a finalizat anul trecut cu afaceri de 278,2 milioane de euro, in crestere cu 47,7% fata de 2006, potrivit informatiilor aparute pe site-ul Ministerului Finantelor. In acelasi timp profitul companiei a avansat cu 5% fata de rezultatele obtinute in anul precedent, de 40,4 milioane de euro, potrivit aceleiasi surse. Ursus Breweries, cel mai mare producator de bere de pe piata locala dupa cifra de afaceri din 2007, a inregistrat la sfarsitul lunii mai o cota de piata de peste 29%, potrivit informatiilor companiei, in crestere de la 25,4%% la sfarsitul anului fiscal trecut (martie 2008). Filiala locala a grupului sud-african SABMiller si-a majorat astfel cota de piata cu 3,5%, cea mai mare crestere a vanzarilor in ultima perioada fiind inregistrata de brandul Timisoreana. Principalul competitor, Heineken Romania, a finalizat anul calendaristic 2007 cu o cota de piata de 26% (peste cea a Ursus Breweries la acea data) si urm