Lantul international Marriott, care opereaza pe piata locala hotelul de cinci stele JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va ajunge in urmatorii cinci ani la o retea de cinci unitati sub brandurile Marriott, Renaissance si Courtyard.
"In cinci ani credem ca vom avea cinci hoteluri pe piata locala. Intr-adevar, piata a avut o crestere foarte mare in ultimii doi ani si ar fi fost propice sa intram inca de atunci, dar acum investitorii au o dorinta mai mare de a investi", a spus Kurt Strohmayer, general manager al Marriott Romania.
El a precizat ca Marriott este in discutii cu dezvoltatorii pentru a intra in Bucuresti cu brandurile Courtyard si Renaissance. De asemenea, lantul vizeaza operarea unui hotel Marriott in Cluj, a unui Marriott sau a unei unitati Rennaisance in Timisoara si a unui Courtyard sau Renaissance la Brasov.
Hotelurile Marriott si cele Renaissance vor avea o capacitate de circa 250 de camere, in timp ce Courtyardul va avea intre 150 si 200 de camere. Lantul Marriott este in prezent in discutii cu dezvoltatorii, urmand sa incheie cel putin un contract pana la sfarsitul anului.
"Aceste hoteluri vor fi operate sub contract de management. Avem foarte putine francize, in Italia, Moscova si in general dam francize doar companiilor pe care le cunoastem foarte bine", a spus Strohmayer, explicand ca este vorba despre investitii greenfield, proprietatile deja existente fiind foarte greu de adaptat la standardele cerute.
Hotelul Marriott din Capitala este unul dintre cele mai profitabile din Europa, fiind in acelasi timp in topul tarilor generatoare de venituri.
"Cele mai mari venituri le genereaza hotelurile Marriott din Moscova, urmate de Paris si apoi de Bucuresti, iar ca marje de profit in top sunt Rusia, Cehia si Romania", a precizat Strohmayer. Potrivit lui, anul trecut hotelul Marriott din Capitala a inregistra