Şefii administraţiilor judeţene nu reuşesc să găsească soluţii comune pentru construcţia de drumuri regionale Drumurile reabilitate în fiecare judeţ nu se leagă, deşi ar face
Şefii administraţiilor judeţene nu reuşesc să găsească soluţii comune pentru construcţia de drumuri regionale
Drumurile reabilitate în fiecare judeţ nu se leagă, deşi ar face infrastructura regiunii mai eficientă. Conducerile judeţelor Arad, Caraş şi Timiş nu au o strategie comună.
Drumul judeţean care face legătura între Timişoara şi Lipova, prin Maşloc, ar fi ruta ideală pentru traversarea judeţelor Timiş şi Arad. CJ Timiş a început lucrările pe 40 de km, care ar putea constitui începutul unui traseu interjudeţean, din Caraşpână în Arad.
Iniţiativa nu a fost preluată de administraţiile vecine."Avem studiu de fezabilitate şi proiect tehnic. Urmează să găsim sursa de finanţare. Licitaţia va fi, cel mai probabil anul viitor", a declarat vicepreşedintele CJ Arad, Iosif Matula.
Administrare meschină
Preşedintele CJ Timiş, Constantin Ostaficiuc, a spus că fiecare judeţ anunţă ce proiecte de investiţii în infrastructură are în plan, dar ele nu sunt puse cap la cap. "Pentru că sunt puţini bani de la UE, am amânat proiectele interjudeţene.
Nu există continuitate pentru că apar meschinării, interese, pentru că fiecare vrea să-şi rezolve problemele proprii", a spus Ostaficiuc, referitor la faptul că de drumul judeţean Timişoara - Maşloc nu vor putea profita şi cărăşenii şi arădenii.
Repetenţi la dezvoltare regională
Chiar dacă există condiţii pentru reabilitarea drumurilor de interes regional, judeţele au alte planuri.
"Noi licităm lucrările pentru patru drumuri, în zonele turistice. Drumul interjudeţean spre Arad e cuprins în lista de finanţare de anul viitor", a precizat vicepreşedintele CJ Caraş-Severin, Ionesie Ghiorghioni.
S