Hyundai a anuntat oficial ca va aduce la Salonul Auto de la Paris, in premiera mondiala, noul i20, un model de clasa mica si al treilea venit in gama "i".
Noul Hyundai i20 este creatia studiourilor de design Hyundai Europe din Russelheim, Germania, urmand sa il inlocuiasca pe Getz in gama constructorului coreean.
Noul model Hyundai retine unele dintre elementele-cheie ale gamei "i", cum sunt grila frontala cromata si farurile in forma de lacrima. Desi partea din spate este inca un mister, singura fotografie oficiala a modelului prezentandu-l pe acesta din fata, i20 vine, conform comunicatului coreenilor, cu o imagine "distinctiva" si cu un interior care se evidentiaza prin nivelul ridicat al dotarilor inca din versiunea standard.
"i20" a fost creat pentru a indeplini toate nevoile si gusturile publicului european. A fost construit pe o platforma complet noua si este destinat in special soselelor europene. Suntem siguri ca i20 va reusi in segmentul subcompact in conditiile in care ofera mult in termenii echipamentului standard, al economiei de combustibil, al spatiului interior si al desgnului", sustine Kun Hee Ahn, presedintele Hyundai Europe.
Lista motorizarilor noului i20 nu a fost inca publicata, urmand ca aceasta sa fie cunoscuta in momentul lansarii oficiale a modelului. Hyundai i20 va ajunge in showroom-urile europene in cursul anului viitor.
Hyundai va prezenta, in cadrul aceluiasi stand de la Paris, o versiune ecologica a lui i20, lansata sub forma de concept. Aceasta se numeste oficial i20 i-blue si implica unele modificari aerodinamice si tehnice in raport cu versiunea de serie a modelului. Cel mai important aspect este cel al emisiilor poluante (99g CO2/km), motorul CRDi de 1.4 litri si 90 de cai putere fiind cuplat la o cutie manuala cu sase rapoarte.
Celelalte noutati de la standul H