Lansarea brandului Doncafe din portofoliul Strauss Romania a concentrat eforturile a peste 30 de oameni din agentia Leo Burnett & Target. Pe langa agentia de publicitate, au contribuit la proiect si companiile The Practice si iLeo, parte a grupului Leo Burnett.
"Aceasta lansare reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte la care s-a lucrat in ultimul an si jumatate in toate agentiile din grupul Leo Burnett. Provocarea pentru noi a fost sa gasim cea mai potrivita viziune pentru un brand care promite foarte mult, urmata de o campanie de comunicare coerenta si relevanta pentru targetul sau”, a declarat Roxana Dumitru, managing director al Leo Burnett.
Strauss Romania a investit aproximativ patru milioane de euro in aceste campanii de publicitate. Cea mai mare parte a acestei investitii a fost directionata catre componentele de TV si outdoor ale celor doua campanii.
Campania de rebranding a cafelelor Elita si Selected in noua marca Doncafe consta, din punct de vedere executional, in doua spoturi TV (care vor rula pe 19 statii TV), vizualuri pentru OOH, machete pentru print (care vor fi introduse in 20 de reviste), materiale vizuale dedicate revistelor de retail, dar si Point Of Sale Materials.
Filmarile spoturilor au avut loc la 10 000 km departare de Romania - in Brazilia, si au durat cinci zile. "Am calatorit pana in Brazilia si inapoi peste 36 de ore, am mers in fiecare zi dus-intors aproximativ 20 km pe drumuri de tara in mijlocul pustiului, ne-am rascumparat camera de filmat, era sa calcam un sarpe–cobra cu masina, am construit un gazebo in mijlocul unei plantatii de cafea, am cunoscut o gramada de oameni minunati, am murit de frig in mijlocul lui iunie, unii dintre noi am jucat intr-unul din spoturi, am ascultat muzica buna, am vizitat putin Sao Paolo si ne-am plimbat cu un Porsche Super 90”, povesteste Corina Bacanu, copywriter la