Omul de afaceri Cătălin Mahu a deschis La Mama în 1999. După un deceniu, acesta deţine şapte restaurante, cinci cafenele Cafepedia, distribuie încălţăminte sport şi încă locuieşte cu chirie. Cătălin Mahu a intrat în afaceri cu restaurante acum circa zece ani. „Am învăţat rapid, atunci, cum poţi să pierzi bani, după ce patru luni ai restaurantul plin, nenumărate moduri prin care poţi fi furat…“, îşi aminteşte Mahu. Acesta îşi ipotecase apartamentu
Omul de afaceri Cătălin Mahu a deschis La Mama în 1999. După un deceniu, acesta deţine şapte restaurante, cinci cafenele Cafepedia, distribuie încălţăminte sport şi încă locuieşte cu chirie.
Cătălin Mahu a intrat în afaceri cu restaurante acum circa zece ani. „Am învăţat rapid, atunci, cum poţi să pierzi bani, după ce patru luni ai restaurantul plin, nenumărate moduri prin care poţi fi furat…“, îşi aminteşte Mahu. Acesta îşi ipotecase apartamentul pentru a finanţa afacerea. „Era casa mea amanetată, banii mei, şi îi pierdeam. Ei bine, am dormit două ore pe noapte în perioada aia, deschideam, închideam, stăteam la bucătărie, la casa de marcat“, mai spune Mahu, care a decis recent să iasă din Capitală cu La Mama şi Cafepedia, cele două branduri pe care le deţine. Luna trecută, a fost deja deschisă o cafenea Cafepedia în cadrul Iulius Mall din Cluj-Napoca. După Cluj, Cafepedia va ajunge şi în Iaşi, Braşov, Timişoara, iar intenţia lui este de a se extinde în toate oraşele mari din ţară.
Cu La Mama, povestea se schimbă. Lanţul de restaurante va fi extins în afara Bucureştiului prin franciză, în oraşele mari, pentru o taxă de franciză de 35.000 de euro. „Francizatul va plăti o redevenţă lunară, care nu e stabilită momentan, dar ea va însemna un procentaj din venituri. Evident că la început acesta va fi mai mic şi va creşte ulterior în funcţie de dezvoltarea firmei. În schimb, îi vom oferi know-how, consiliere,