Vineri, 5 septembrie 2008, se incheie perioada de inscrieri a magazinelor online in competitia Galei Premiilior eCommerce. Pana in acest moment, participa in concurs peste 30 de comercianti care au intrunit criteriile de preselectie si au aderat la regulile de buna practica impuse de organizatori, cea mai importanta fiind lupta anti-spam. Numarul magazinelor inscrise la Gala Premiilor eCommerce 2008 este mai mare decat in cazul editiei 2007, cand au participat 25 de comercianti. In plus, organi
Vineri, 5 septembrie 2008, se incheie perioada de inscrieri a magazinelor online in competitia Galei Premiilior eCommerce. Pana in acest moment, participa in concurs peste 30 de comercianti care au intrunit criteriile de preselectie si au aderat la regulile de buna practica impuse de organizatori, cea mai importanta fiind lupta anti-spam.
Numarul magazinelor inscrise la Gala Premiilor eCommerce 2008 este mai mare decat in cazul editiei 2007, cand au participat 25 de comercianti. In plus, organizatorii spun ca, din punct de vedere calitativ, magazinele de anul acesta sunt cu cel putin o treapta mai sus decat cele de anul trecut.
In ceea ce priveste structurarea pe categorii din punct de vedere al vechimei in piata, competitia este echilibrata. In acest moment, sunt inscrise in concurs 15 magazine din categoria “Start-up” si 17 din categoria “Magazin cu Traditie”.
Potrivit Link 2 eCommerce, organizatorul Galei, majoritatea magazinelor inscrise in competitie sunt foarte bine puse la punct atat din punct de vedere al calitatii site-urilor, cat si al calitatii serviciilor, fapt care face ca decizia juratilor sa fie extrem de dificila in desemnarea castigatorilor. Toate magazinele vor trece prin peste 80 de criterii de jurizare care ating elementele esentiale ale unui business online, iar participantii vor primi rapoarte justificative ale notelor obtinute