Compania Flynova, parte a grupului lituanian Novatours, a realizat in primele sase luni de la intrarea pe piata din Romania vanzari totale de 2,41 milioane de euro si a asigurat vacante pentru 4.400 de romani. Destinatiile preferate de catre turistii romani au fost Turcia, cu 72% dintre pachetele vandute, Grecia, cu 27% dintre pachete, si Tunisia, cu 1% dintre pachetele oferite. Cele mai solicitate hoteluri au fost cele de cinci si patru stele, in regim all inclusive. Aproximativ 68% dintre cli
Compania Flynova, parte a grupului lituanian Novatours, a realizat in primele sase luni de la intrarea pe piata din Romania vanzari totale de 2,41 milioane de euro si a asigurat vacante pentru 4.400 de romani.
Destinatiile preferate de catre turistii romani au fost Turcia, cu 72% dintre pachetele vandute, Grecia, cu 27% dintre pachete, si Tunisia, cu 1% dintre pachetele oferite. Cele mai solicitate hoteluri au fost cele de cinci si patru stele, in regim all inclusive. Aproximativ 68% dintre clientii Flynova si-au petrecut vacanta intr-un hotel de cinci stele, in timp ce 21% au ales hoteluri de patru stele. 7% si 4% dintre clientii companiei au ales hoteluri de trei si respectiv doua stele. „Acest lucru confirma faptul ca turistii romani sunt extrm de exigenti si iubesc luxul” a declarat Raimondas Useckas, Chief Executive Officer Flynova.
In ceea ce priveste perioada de iarna 2008-2009, Flynova se asteapta la un numar de 4.000 de tursiti care sa genereze vanzari de 2,5 milioane de euro. In acest sezon compania se va axa pe pachete tursitice in Egipt, pe circuite in Iordania – Siria si Israel, dar si croaziere pe Nil.
„Conform analizei FLYNOVA, destinatiile pe care le oferim pentru aceasta iarna prezinta un potential foarte mare pentru piata din Romania. Experienta noastra de operare pe aceste destinatii ne va ajuta, de asemenea, sa asiguram standardel