Pe o piaţă incipientă, dar care se învårte deja în jurul cåtorva zeci de milioane de euro, companiile care oferă outsourcing al managementului fluxurilor de documente ţintesc departe. Ce manager nu s-a simţit măcar o dată sufocat de hårtii, pierdut într-un noian de documente cu care nu se mai descurcă? Facturi scadente, cărora nu le mai dai de urmă, furnizori nemulţumiţi sau clienţi care aşteaptă un răspuns care nu mai vine, deşi acesta a fost trimis... Bi
Pe o piaţă incipientă, dar care se învårte deja în jurul cåtorva zeci de milioane de euro, companiile care oferă outsourcing al managementului fluxurilor de documente ţintesc departe.
Ce manager nu s-a simţit măcar o dată sufocat de hårtii, pierdut într-un noian de documente cu care nu se mai descurcă? Facturi scadente, cărora nu le mai dai de urmă, furnizori nemulţumiţi sau clienţi care aşteaptă un răspuns care nu mai vine, deşi acesta a fost trimis... Birocraţia nu e un apanaj doar al sistemului de stat, ci se regăseşte chiar foarte des în viaţa de zi cu zi a unei companii, fie că e vorba de fluxul de documente interne, fie de cel extern.
Ca în multe alte cazuri, soluţia la care se apelează în astfel de situaţii este outsourcingul managementului de documente, soluţie care şi-a făcut intrarea de curånd şi pe piaţa romånească. „În cazul unui retailer, care se confruntă cu un flux foarte mare de documente, o astfel de soluţie poate să aducă o reducere de costuri de pånă la 40%, comparativ cu plata unei armate de oameni care să gestioneze documentele“, spune Theodor Dumbravă, manager al departamentului Business Processes Services al Xerox Romånia. „În plus, e şi mult mai sigur şi rapid şi, eventual, mai simplu să tragi la răspundere o companie serioasă decåt să se ajungă la un litigiu cu un furnizor, gåndiţi-vă ce s-a întåmplat cu Metro şi Toneli“, adaugă acesta, amintind de diferendul dintre ma