Ieri, reprezentanţii consorţiului RCS&RDS - Antena 1 s-au întâlnit cu Dumitru Dragomir (foto), preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), pentru a-i explica acestuia cum va atinge GSP
Ieri, reprezentanţii consorţiului RCS&RDS - Antena 1 s-au întâlnit cu Dumitru Dragomir (foto), preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), pentru a-i explica acestuia cum va atinge GSP TV acoperirea de 60% din gospodăriile din România.
Modul prin care va fi rezolvată problema acoperirii va fi atragerea de abonaţi la Digi TV, platforma digitală a operatorului de cablu RCS.
"Au spus că au adus în ţară un milion de antene satelit şi că le vor da mai mult gratis decât pe bani, pe un abonament foarte ieftin. Instalarea şi antena vor costa până în 200 de lei. Cu acest abonament foarte ieftin vor oferi 70 de programe, nu doar fotbal", a declarat Dumitru Dragomir pentru "Adevărul".
Întrebat până când va reuşi consorţiul să extindă recepţia GSP TV, şeful Ligii a spus că acesta ar fi putut "trage de timp" până la sfârşitul anului, dar "le-am pus termen până la 15 septembrie ca să-i grăbesc". Până la ora închiderii ediţiei, reprezentanţii RCS nu au exprimat niciun punct de vedere.
Consorţiul nu vinde semnalul GSP TV
Întâlnirea RCS-Dragomir arată clar intenţia consorţiului de a păstra exclusivitatea pentru GSP TV, fără a-l vinde şi altor operatori de cablu sau platforme DTH. Promisiunea prezentată lui Dumitru Dragomir pare fantezistă.
Pentru a atinge 60% din gospodării (adică 4 milioane de abonaţi la cablu şi DTH), RCS ar trebui să atragă aproape 2 milioane de noi abonaţi până la finalul anului. Surse din industrie susţin că este o utopie, indiferent de cât de avantajoasă va fi oferta cu care Digi TV va ieşi pe piaţă.