Perspectivele marketingului digital sunt "imense", insa in Romania "brandurile au inceput abia acum sa amusine digitalul". Cu toate acestea, "daca ma gandesc la luna ianuarie a anului trecut, cred ca aveam aproape 80% dintre campanii fara componenta de online. Acum, mai putin de 5% sunt exclusiv offline", spune pentru HotNews.ro Bogdana Butnar, unul dintre cei mai cunoscuti oameni de planning din Romania, care a preluat conducerea diviziei digitale a MRM Partners Romania, agentie digitala apartinand McCann Worldwide.
Bogdana Butnar a explicat ca "am inceput la MRM de pe 1 septembrie insa a existat o perioada de o luna si ceva in care am lucrat in doua barci, si la McCann si la MRM". Se prezinta drept "o avida internauta si pasionata de all things digital. Scriu doua bloguri si imi petrec mai toata viata online. La McCann am lucrat foarte, foarte mult sa dezvoltam comunicarea online pentru clientii nostri".
Drept urmare, "oferta lui Bogdan Enoiu de a prelua MRM a venit pe un teren deja pregatit, imi placea digitalul, faceam digital pe cat se putea si am spus da aproape imediat. In plus, cred ca digital planningul este o dimensiune importanta pentru strategie in general si nu este loc mai potrivit sa dezvolti ceva pe partea asta decat o agentie de digital".
In prezent, accentul se pune pe web design si continut
Rep.: Care sunt, in opinia ta, perspectivele romanesti pentru comunicarea digitala?
Bogdana Butnar: Imense. La noi brandurile au inceput abia acum sa amusine digitalul. Nu se face aproape deloc content, ca sa nu mai vorbim de gaming sau proiecte serioase de beyond banner. Deci munca si loc de crestere sunt.
Rep.: Pentru cine lucreaza in prezent MRM Partners si pe cine vezi acum, in piata, ca fiind un concurent serios pe segmentul marketingului digital?
B.B.: Lucram cu Cadbury, Heineke