Dintre activităţile favorite ale pasionaţilor de bricolaj, găuritul este pe primul loc. Pe o piaţă în care anual se vând scule de circa 50 de milioane de euro, ciocanul rotopercutor de mici
Dintre activităţile favorite ale pasionaţilor de bricolaj, găuritul este pe primul loc. Pe o piaţă în care anual se vând scule de circa 50 de milioane de euro, ciocanul rotopercutor de mici dimensiuni domină categoric.
"Şi acum, şi în următorii ani, cel mai mare volum de vânzări se va realiza pe acest tip de produs. Doar că acum sunt preferate uneltele mai mici datorită preţului.
În timp, românul va alege echipamentul necesar fiecărui tip de lucrare din apartament", spun reprezentanţii Hilti, una dintre principalele companii care comercializează acest tip de produse în România.
Şi reprezentanţii companiei Bosch estimeză că 60% din sculele electrice profesionale vândute an de an sunt ciocane rotopercutoare, demolatoare şi polizoare unghiulare. Şi pentru Makita, cele mai vândute produse sunt polizoarele, ciocanele rotopercutoare şi maşinile de găurit.
Produse cât mai simple
Vânzările mari de scule profesioniste sunt impulsionate şi de criza de muncitori. Oamenii au nevoie de soluţii rapide şi investesc din ce în ce mai mult în acest tip de produse.
Bosch consideră că sculele electrice cu acumulator, aparatele inteligente de măsură şi ferăstraiele semistaţionare au un potenţial deosebit de creştere. "În ultimii ani se observă clar creşterea notorietăţii acestor produse. Acest lucru este evidenţiat de evoluţia peste medie a şurubelniţelor cu acumulator, chiar şi a ciocanelor rotopercutoare cu acumulator în ultimul an", explică aceştia.
Piaţă conectată la o viteză de creştere de peste 30%
Orientarea către produse de calitate superioară susţine o majorare agresivă a valorii acestei pieţe. Din perspectiva volumelor