OneStop.ro, magazin online ce comercializeaza o gama larga de produse (IT si non IT) anunta noul proiect de crestere a traficului regional provenit din Moldova (Iasi), Constanta, Transilvania (Cluj si Brasov) si Banat (Timisoara), cu o medie de 325%. La o saptamana de la lansarea primei campanii de acest gen in judetul Timis, traficul din zona a crescut cu 150%. In momentul de fata primeaza comenzile din Bucuresti, care au o rata de 41% din totalul comenzilor inregistrate pe OneStop.ro
Prin intermediul primei campanii de acest tip, magazinul online OneStop se adreseaza tuturor cumparatorilor online dintr-un anumit judet (in aces caz Judetul Timis ) oferindu-le reduceri, promotii si cadouri printr-o campanie ce dureaza pana la mijlocul lunii septembrie. In Timis, intreaga actiune a luat in calcul un grup de peste 400 000 de locuitori din mediul urban dar bineinteles ca toti cei aproximativ 700 000 de locuitori ai judetului Timis beneficiaza atat de livrare gratuita la orice comanda online de computere, cat si de reducerea de 2,3% la aparatele fitness.
Din totalul de vanzari de 250 de milioane euro previzionate pe piata online in 2008, spun specialistii de la OneStop, peste 40 % ar trebui sa se realizeze pe Bucuresti iar restul de aproximativ 40 % se va imparti intre Constanta, Moldova (cu accent pe Iasi), Transilvania (cu accent pe Brasov si Cluj) si Timis (cu accent pe Timisoara). Cei aproximativ 20% ramasi ar trebui sa vina din alte zone ale tarii cu potential economic crescut, cum ar fi Mures, Dolj etc.
Daca la inceputul anului OneStop estima o crestere a cifrei de afaceri cu 570%, previziunile companiei s-au realizat doar in proportie de 500% in prima jumatate a lui 2008, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.
''Avand in vedere faptul ca cifra de afaceri pe primele sase luni ale lui 2008 depaseste cifra de afaceri pe intreg anu