Organizatorul “Timon”, unul din cele mai vizitate targuri imobiliare organizate in tara, a declarat pentru startups.ro ca ar fi interesat sa vanda brandul acestui eveniment. Potrivit sursei citate, luna aceasta va avea loc la Bucuresti prima editia internationala a targului.
“Cumparatorii ar putea fi din zona imobiliara. De exemplu, un developer de proiecte imobiliare sau un broker de credite”, a declarat pentru startups.ro, Vlad Vlasceanu, directorul Admedia Consulta, firma care detine brandul Timon.
Luna aceasta se va desfasura prima editie internationala a evenimentului iar in 2009 se va desfasura si in alte doua–trei orase mari din tara, in afara de Capitala, potrivit sursei citate.
“Chiar daca nu aduce o cota foarte mare din cifra de afaceri, evenimentul are un rol de locomotiva pentru restul activitatii. Este una din cartile noastre de vizita, usor identificat de catre clientii care vad ce putem sa realizam”, a mai declarat Vlasceanu pentru startups.ro.
Timon reprezinta aproximativ 25%-30% din cifra de afaceri a companiei, restul veniturilor fiind generate de activitatile legate de advertising. Anul trecut, firma a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 de euro. Pentru 2008, Vlasceanu estimeaza o dublare a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii portofoliului de clienti si a cresterii bugetelor alocate. Organizatorul “Timon”, unul din cele mai vizitate targuri imobiliare organizate in tara, a declarat pentru startups.ro ca ar fi interesat sa vanda brandul acestui eveniment. Potrivit sursei citate, luna aceasta va avea loc la Bucuresti prima editia internationala a targului.
“Cumparatorii ar putea fi din zona imobiliara. De exemplu, un developer de proiecte imobiliare sau un broker de credite”, a declarat pentru startups.ro, Vlad Vlasceanu, directorul Admedia Consulta, firma care detine bra