Tot multe hoteluri poartă semnătura unor creatori de modă renumiţi Palazzo Versace este poate cel mai cunoscut hotel de lux care poartă logoul renumitei case de modă din
Tot multe hoteluri poartă semnătura unor creatori de modă renumiţi
Palazzo Versace este poate cel mai cunoscut hotel de lux care poartă logoul renumitei case de modă din Italia.
Alberta Ferretti, Christian Lacroix, Azzedine Alaïa, Giorgio Armani sunt nume pe care le găsim inscripţionate pe haine, bijuterii, pantofi sau ochelari de soare. Când vine vorba de haine şi accesorii, în ei suntem siguri că putem avea încredere. Dar ce facem când vine vorba de ceva din afara industriei de modă cum ar fi un hotel, de exemplu?
Din anul 2000, când s-a deschis primul hotel Versace, până în present, din ce în ce mai mulţi designeri şi-au pus semnătura pe diferite resorturi de lux. "Este vorba de brand logoc - dacă-ţi place croiala pantalonilor lor, cu siguranţă te vei îndrăgosti de camerele lor", este de părere Clara Young, de la revista "Elle Canada".
Un miliard de dolari, investiţia Armani
Casa de modă Missoni este cea mai nouă companie din industrie care se lansează în sectorul hotelier. Iar asta se va întâmpla la începutul anului 2009, când vor fi inaugurate primele două hoteluri.
"În ultimii cinci până la zece ani, creatorii de modă au început să înţeleagă că cea mai bună cale pentru a-şi extinde afacerea este să se recreeze pe sine ca branduri de lifestyle", susţine fondatorul firmei franceze de consultanţă Agenda, Lucian James, citat de revista "Forbes".
Dar aceste branduri din industria de modă nu sunt deloc ieftine. Asocierea cu o renumită casă de modă costă. Când Giorgio Armani a anunţat în urmă cu trei ani că se va lansa în industria hotelieră printr-un lanţ de resorturi de lux, a dezvăluit şi că iniţiativa este susţinută de o investiţie de un milia