* Concursul de miercuri, mai urmărit decât toate vedetele noastre la un loc
* Bănică Jr. i-a bătut pe cei 7 fraţi spanioli
Cu îndreptăţită mândrie, postul public a anunţat efectele benefice ale Cerbului de Aur asupra audienţei TVR 1. Pentru prima seară a festivalului, canalul şi-a trecut în cont poziţia fruntaşă în materie de rating, în intervalul orar 20.10 - 00.28. Prima parte a evenimentului (adică recitalul de 50 de minute, susţinut de Iris, Direcţia 5 şi mulţimea de solişti din liga I) a fost urmărită de 867.000 de telespectatori din toată ţara (4.4% rating şi 13.9% share), respectiv 659.000 de telespectatori din mediul urban (5.8% rating şi 17% share).
Deşi n-a avut participanţi la fel de cunoscuţi, prima semifinală a stârnit un interes mai mare faţă de spectacolul vedetelor noastre: a fost urmărită de 972.000 de telespectatori din toată ţara (4.9% rating şi 13.2% share) şi 681.000 de telespectatori din mediul urban (6% rating şi 15.7% share).
Fraţii spanioli de la Los Vivancos, intraţi pe scenă după ora 23, au adunat în faţa televizoarelor doar 292.000 de telespectatori din întreaga ţară.
În ceea ce priveşte „minutul de aur” al primei seri de festival, acesta a fost înregistrat la ora 21.50, când 1.289.000 de telespectatori din toată ţara au stat pe TVR 1. De unde au rezultat un rating de 6.5% şi 16.1% share).
În ceea ce priveşte cea de-a doua seară a Cerbului, TVR n-a comunicat decât rezultatele înregistrate de „piesa de rezistenţă”, show-ul lui Ştefan Bănică Jr. „Recitalul din cea de-a doua seară a Festivalului Cerbului de Aur, susţinut de Ştefan Bănică, a plasat TVR 1 în poziţia de lider pe segmentul publicului urban.
Concertul, care a durat aproape o oră şi jumătate şi a adunat aproximativ 4.000 de spectatori în Piaţa Sfatului, a obţinut o cotă de piaţă de 12.5% la nivel u