C.N.D.P.I. Romsoft, distribuitor local de produse IT&C care activeaza sub brandul Depozitul de Calculatoare, a inregistrat, in S1, un profit net de 140.000 de lei (38.000 de euro), la o cifra de afaceri de 105 mil. lei (29,16 mil. euro).
"Obiectivul companiei pentru anul in curs este atingerea unui profit net de 400.000 de lei (circa 113.000 de euro - n.red.)", a declarat pentru ZF Adrian Furnica, directorul general al Romsoft. Anterior, compania a estimat un avans de 20% al cifrei de afaceri, de la 75 de milioane de dolari la 90 de milioane de dolari (54,8 - 57,9 milioane de euro).
In primul trimestru al anului, compania a raportat vanzari de 12 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de perioada similara din 2007, revizuind astfel in crestere tinta pe intreg anul, de la 48 de milioane de euro. Unul dintre principalele obiective ale companiei in 2008 il reprezinta extinderea la nivel national a retelei de magazine Depozitul de Calculatoare, astfel incat sa aiba acoperire in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori. De curand, compania a anuntat deschiderea a patru noi puncte de prezenta in Targu-Mures, Caransebes, Radauti si Odorheiu Secuiescu. Valoarea investitiilor s-a ridicat la aproximativ 600.000 de euro. Reteaua companiei a ajuns astfel la 105 magazine. Potrivit lui Furnica, pana la jumatatea anului 2009 vor fi deschise 120 de puncte.
"Momentan planuim sa ne extindem in provincie si ramanem la acelasi numar de 15 magazine in Bucuresti. In curand vom inchide doua dintre ele, pe care le vom muta in alte locatii mai bune", a adaugat reprezentantul companiei. El a mai spus ca intentioneaza sa adopte o politica de preturi similara cu cea a hipermarketurilor pentru a creste vanzarile si va revizui relatia cu partenerii in ceea ce priveste stocurile de produse si service-ul. Compania are o flota de aproximativ 80 de masini, care acop